Επιμορφωτική ημερίδα στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας

Την Τρίτη 18-6-2019, πραγματοποιήθηκε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας με τη συμμετοχή όλων των Εκπαιδευτικών του σχολείου, επιμορφωτική ημερίδα, με τίτλο «Πρόληψη και αντιμετώπιση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας στο σχολείο».

Η επιμορφωτική ημερίδα διοργανώθηκε από τον Γεώργιο Μακαρατζή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)  Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου και με τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε Ημαθίας ΠΡΟΣΒΑΣΗ κ. Γεωργιάδου Σεβαστή, Κοινωνική Λειτουργό και  Μπασιούρη Φανή, Ψυχολόγο.

Κατά την διάρκεια της ημερίδας πραγματοποιήθηκαν τα παρακάτω βιωματικά εργαστήρια

  • «Ο κύκλος των αναγκών», για την διερεύνηση αναγκών, την ανάδειξη σημαντικών στοιχείων του ρόλου του δασκάλου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • «Διαδρομές ζωής», με αναστοχασμό πάνω στην πορεία των προγόνων μας και τη σημασία της πορείας τους στο παρόν.
  • «Είμαι …ο/η….», για την σπουδαιότητα του εκπαιδευτικού ρόλου, με αναφορά στους στόχους και τους σκοπούς της ιδιότητας του εκπαιδευτικού, μέσα από τις προκλήσεις του σήμερα (όπως διαφορετικότητα, προσφυγικό, διαπολιτισμικότητα).
  • «Το πορτρέτο μου», εστιάζοντας και αναδεικνύοντας τα θετικά  χαρακτηριστικά των μελών της ομάδας  μέσα από τον εικαστικό λόγο,  με στόχο την ενδυνάμωση των δεσμών.

Στο τέλος της ημερίδας ακολούθησε συζήτηση.

Πρόγραμμα συνεργασίας του ΣΤ1 του σχολείου μας με σχολείο της Πολωνίας

Πρόγραμμα συνεργασίας του ΣΤ1 του σχολείου μας με σχολείο της Πολωνίας στο μάθημα της γερμανικής γλώσσας.

 

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2018- 2019 το τμήμα ΣΤ1 συνεργάστηκε με το αντίστοιχο τμήμα του δημοτικού σχολείου του Dziekanowice στην Πολωνία σε ένα πρόγραμμα  ανταλλαγής γραμμάτων και καρτών που είχε ως στόχο τη γνωριμία των μαθητών μεταξύ τους και την επαφή με τον πολιτισμό της ξένης χώρας. Συνολικά ανταλλάχθηκαν πέντε γράμματα. Η επικοινωνία πραγματοποιήθηκε στη γερμανική γλώσσα.

  1. Συστηνόμαστε και στέλνουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές και τα χριστουγεννιάτικα έθιμα στη χώρα μας.

https://photos.app.goo.gl/wMfaikSndPWB7XhN9

  1. Γράφουμε για τον εαυτό μας και παρουσιάζουμε την πόλη και την περιοχή μας.

https://photos.app.goo.gl/2xazDqozAG9MdJ6w5

  1. Περιγράφουμε το σχολείο μας και το σχολικό μας πρόγραμμα.

 https://photos.app.goo.gl/dfBUBcc7SU1pu4cBA

  1. Στέλνουμε πασχαλινές ευχές και περιγράφουμε τα έθιμα του Πάσχα.

https://photos.app.goo.gl/SrmY4NJPeXBKc6rV8

https://drive.google.com/file/d/1cOXiPg4To030c66ZGaglM6lxtvrxs-bS/view?usp=sharing

  1. Μιλάμε για την χώρα μας.

https://photos.app.goo.gl/TLjTXLa5zMbYLhzR6

https://docs.google.com/presentation/d/10Nj1xbjdTT4JE-u3tBd9Ad2YE3q-L_gbDi261GmNwp4/edit?usp=sharing

Με την άδεια των γονέων τους οι μαθητές αντάλλαξαν στο τέλος του σχολικού έτους τις προσωπικές τους ηλεκτρονικές διευθύνσεις, έτσι ώστε να συνεχιστεί η επικοινωνία τους και σε προσωπικό επίπεδο, καθώς έγιναν φίλοι κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Διάκριση για το έργο eTwinning του ΣΤ2

σήμαΣτα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning το τμήμα ΣΤ2 του σχολείου μας υλοποίησε στο μάθημα της γερμανικής γλώσσας έργο με τίτλο „Parlament der Tiere“ (η Βουλή των Ζώων) και απέσπασε ένα από τα πρώτα βραβεία στον 66ο  Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό, που για φέτος είχε ως σύνθημά του „YOUrope – es geht um dich“ (YOUrope – it’s about you).

Στόχος του φετινού διαγωνισμού ήταν να παροτρύνει τους μαθητές να ασχοληθούν με θέματα που αφορούν την Ευρώπη και το μέλλον της, θέτοντας μερικά ερωτήματα όπως: Ποιες αξίες υποστηρίζεις; Τι θα ήθελες να αλλάξεις για τα παιδιά και τους νέους;

Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή και επικοινωνία με μαθητές από σχολεία της Γερμανίας, της Ουκρανίας και της Σλοβενίας, και μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (συνεντεύξεις, παρουσιάσεις, δημιουργία κόμικς, τηλεδιασκέψεις) αντάλλαξαν απόψεις και διατύπωσαν τα αιτήματά και τις προτάσεις τους για ένα καλύτερο μέλλον στην Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο μας πατήστε για την παρουσίαση έργου , η Βουλή των Ζώων (Parlament der Tiere)

Λειτουργία σχολικών μονάδων ενόψει των εκλογών

Σύμφωνα με με την Φ1/79634/ΓΔ4/20-5-2019 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των Δημοτικών, Κοινοτικών και Περιφερειακών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 και τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2019.

Επισημαίνεται επίσης ότι σε όσες περιφέρειες ή δήμους θα διεξαχθεί επαναληπτική ψηφοφορία την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019, δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή 31 Μαΐου 2019 και τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019 αντίστοιχα.

Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2019-2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2019-2020, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Διευθύνσεις των Σχολικών Μονάδων θα ακολουθήσουν τα εξής:

Ι. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των 4/θέσιων και άνω Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων :

Α. Στα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία (με λειτουργικότητα από 4/θέσια και άνω) δύναται να συγκροτηθεί και να λειτουργήσει τμήμα/τμήματα Ολοήμερου Προγράμματος με τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Η φοίτηση των μαθητών που εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι υποχρεωτική.
  2. Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.
  3. Η δηλωθείσα ώρα ενδιάμεσης αποχώρησης παραμένει η ίδια, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
  4. Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15.00), εφόσον έχει κατατεθεί σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.
  5. Το ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος ισχύει και παραμένει το ίδιο μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
  6. Η αποχώρηση των μαθητών γίνεται με ευθύνη του εκάστοτε υπεύθυνου λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος, ο οποίος αποχωρεί μετά τη λήξη του (16.00), ασχέτως αν ασκεί διδακτικά καθήκοντα στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα.
  7. Στη σύνταξη του Ωρολογίου Προγράμματος και στη στελέχωση, λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των Ολοήμερων Τμημάτων που θα λειτουργούν έως το τέλος του ωραρίου καθώς και οι σχετικές προβλέψεις της με αριθμ. πρωτ. Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016 Υ.Α (ΦΕΚ 1324/11-05-2016, τ.Β΄).
  8. Στα σχολεία με λειτουργικότητα από 6/θέσια και άνω, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος (1η, 2η ή 3η ώρα) είναι 14 φοιτώντες μαθητές.

Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

α) οι μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι.

β) οι μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (μαθητές πολύτεκνων/μονογονεϊκών οικογενειών, μαθητές με γονείς με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένους σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένους). πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.
Η εγγραφή των μαθητών που ανήκουν σε Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (Ρομά, προσφυγόπουλα) στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Διευκρίνιση για τις εγγραφές στα Ολοήμερα τμήματα Δημοτικού & Νηπιαγωγείου.

  1. Όταν ο ένας γονιός έχει βεβαίωση εργασίας κι ο άλλος έχει  κάρτα ανεργίας,  έχουν δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο.
  2. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες, κ.λ.π.  αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα.
  3. Για τα σχολεία που λειτουργούν ως 4/θέσια και 5/θέσια, ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος ορίζεται στους 10 φοιτώντες μαθητές χωρίς την προϋπόθεση προσκόμισης δικαιολογητικών.
  4. Στη φάση του προγραμματισμού και συγκρότησης του/των τμήματος/τμημάτων ολοήμερου, οι Δ/ντές των σχολείων σε συνεργασία με τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνουν υπόψη κατά προτεραιότητα τη φοίτηση των μαθητών των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς.

Β. Δύναται να συγκροτείται τμήμα Πρόωρης Υποδοχής μαθητών (7:00-8:00) σε σχολεία όπου διαπιστώνεται σχετική ανάγκη. Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα και των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών είναι οι 7 μαθητές για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια και 10 μαθητές για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω. Η συγκρότηση και η λειτουργία τμήματος Πρόωρης Υποδοχής μαθητών γίνεται ύστερα από σχετική τεκμηριωμένη πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων και θετική εισήγηση του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και έγκριση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Εντός του πρώτου πενθημέρου κάθε μήνα, με ευθύνη του/της Δ/ντή-Δ/ντριας της σχολικής μονάδας, συντάσσεται και αποστέλλεται στην οικεία Διεύθυνση αναλυτική κατάσταση των μαθητών που συμμετέχουν καθημερινά στο τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, η οποία κοινοποιείται και στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο. Ο χρόνος απασχόλησης των μαθητών που συμμετέχουν στο τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:00-8:00) εντάσσεται στην παιδαγωγική διαδικασία και θεωρείται ως διδακτική ώρα για τον εκπαιδευτικό ο οποίος ορίζεται με σχετική πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων. Η ημερήσια ευθύνη λειτουργίας του τμήματος Πρόωρης Υποδοχής (7:00-8:00) δύναται να ανατίθεται στο σύνολο των εκπαιδευτικών για συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου.

Γ. Στην περίπτωση που ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στο/α ολοήμερο/α τμήμα/τα καθώς και στο τμήμα Πρόωρης Υποδοχής κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε αναστέλλεται η λειτουργία του με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.

ΙV. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος/Τμήματος

Οι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Έως τις 11-06-2019 θα πρέπει να έχουν κατατεθεί συμπληρωμένα από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών στην σχολική μονάδα, που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, τα παρακάτω έντυπα:

Για το Ολοήμερο Δημοτικό

(Έντυπο «ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ)  ΑΙΤΗΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ 2019

Σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης αίτησης εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, μετά τις 11 Ιουνίου 2019, απαιτείται η γραπτή έγκριση του οικείου Διευθυντή Π.Ε. και μόνο για λόγους που κρίνονται ιδιαίτερα σοβαροί.

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Σας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στην Α΄τάξη Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας για το σχολικό έτος 2019-2020, οι γονείς ή οι κηδεμόνες των μαθητών της ΣΤ’ Δημοτικού που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας  (Αγία Βαρβάρα – στο χώρο της πρώην Πανεπιστημιακής Σχολής Χωροταξίας και Περιβάλλοντος. Τηλ. 2331065787) μέχρι  και την  31 Μαΐου και ώρες  από  08:30 έως  14:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.  Μετά το πέρας της 31ης Μαΐου, καμία αίτηση δεν θα γίνεται δεκτή .

 Παρακαλούμε να ενημερώσετε όλα τα Δημοτικά Σχολεία του Ν. Ημαθίας  με το συνημμένο έντυπο. «Eνημερωτικό Σημείωμα 2019 moysiko sxoleio«

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας .

                                                                                                                 Ο  Δ/ΝΤΗΣ

 

Γεωργουδάκης Ιωάννης

Πασχαλινό eTwinning πρόγραμμα

Σύντομο πασχαλινό eTwinning πρόγραμμα μεταξύ του τμήματος γερμανικών της Ε΄ τάξης του σχολείου μας και αντίστοιχης τάξης σχολείου από τη Ρουμανία

Οι μαθητές του τμήματος γερμανικών της Ε΄ τάξης αντάλλαξαν πασχαλινές κάρτες με ευχές και σύντομα γράμματα σχετικά με τον εαυτό τους, με μαθητές της ίδιας ηλικίας και του ίδιου γνωστικού επιπέδου από την Ρουμανία.

Στόχος ήταν να κάνουν χρήση των γνώσεων που απέκτησαν στη γερμανική γλώσσα, την οποία διδάχθηκαν για πρώτη φορά φέτος.

Odeta4 Odeta3 Odeta Odeta 1

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Την Παρασκευή 19 Απριλίου το σχολείο μας συμμετείχε στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής. Το σχολείο εκπροσωπούσαν δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, ο Σαλαμάνης Δημήτρης και ο Δουλδούρης Ραφαήλ. Οι μαθητές είχαν μία εξαιρετική παρουσίαση και έλαβαν συγχαρητήρια από πλήθος παρευρισκομένων. Στη διάρκεια της παρουσία τους εκεί παρουσίασαν την εργασία τους σε επισκέπτες, σε άλλα σχολεία και στην επιτροπή αξιολόγησης και έδωσαν συνέντευξη στο web radio (https://www.youtube.com/watch?v=D2DYoxZfn-w από 1.26.00.)

Η εργασία των μαθητών ήταν ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι δημιουργημένο σε περιβάλλον προγραμματισμού Scratch. Τo παιχνίδι μέσα από ένα παιχνιώδη τρόπο παρουσιάζει δύο σημαντικά εκθέματα του μουσείου της Βεργίνας. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από το μαθητή Σαλαμάνη Δημήτρη ενώ ο συμμαθητής του Δουλδούρης Ραφαή λειτουργούσε υποστηρικτικά.

Συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές για την εξαιρετική εργασία τους και την παρουσία τους στο συνέδριο.

Ευχαριστώ θερμά το διευθυντή του σχολείου μας κ. Μήτκα Κυριάκο για την υποστήριξη του καθώς τον δάσκαλο των μαθητών κ, Μακρυκώστα Ευθύμιο.

Η εκπαιδευτικός της Πληροφορικής του σχολείου

Δελιοπούλου Μαρία

IMG_20190419_130342 IMG_20190419_114845 2 IMG_20190419_115220 2222

Επιλογή Β΄ Ξένης Γλώσσας για τους μαθητές της Ε’ τάξης σχολ. έτους 2019-2020

Σας ενημερώνουμε πως για τους μαθητές της Ε΄ τάξης προβλέπεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα η διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας για δύο (2) ώρες την εβδομάδα. Η γλώσσα αυτή είναι η γαλλική ή η γερμανική. Οι μαθητές/τριες διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος. Σε σχολεία με δύο ή περισσότερα τμήματα ανά τάξη, οι μαθητές/τριες δύναται να κατανεμηθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους σε μεικτά-παράλληλα τμήματα γαλλικής και γερμανικής υπό την προϋπόθεση ότι ο ελάχιστος αριθμός για τη δημιουργία τμήματος είναι οι 12 μαθητές/τριες.

Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών/τριών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών/τριών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.

Στην περίπτωση κατά την οποία μέχρι την 1η Οκτωβρίου του ερχόμενου σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που θα επιλεγεί, τότε με απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας, οι μαθητές/τριες θα διδαχτούν την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες στο επίπεδο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας

Για την έγκαιρη διεκπεραίωση των σχετικών υπηρεσιακών ενεργειών παρακαλούμε συμπληρώστε την υπεύθυνη δήλωση που δόθηκε στους μαθητές και επιστρέψτε τη στο σχολείο έως την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2018.

Διδασκαλία Β΄ Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο

Σας ενημερώνουμε πως, σύμφωνα με την υπ. αριθ. 53476/ΓΔ4/04-04-2017 (ΦΕΚ 1171 τ. Β) Υπουργική Απόφαση,  η επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας που γίνεται στην Ε’ τάξη του Δημοτικού ισχύει έως και την Γ’ τάξη του Γυμνασίου. Ως εκ τούτου, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης που θα εγγραφούν το ερχόμενο σχολικό έτος (2019-2020) στο Γυμνάσιο θα διδαχτούν ως δεύτερη ξένη γλώσσα την ίδια που διδάσκονται και κατά το τρέχον σχολικό έτος στην ΣΤ Δημοτικού.

Κατ’ εξαίρεση, οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών που έχουν λόγους να αλλάξουν στην Α΄ Γυμνασίου την επιλογή δεύτερης ξένης Γλώσσας δύνανται να υποβάλουν σχετική αιτιολογημένη γραπτή αίτηση στη Διεύθυνση του Δημοτικού σχολείου, ώστε να τη συμπεριλάβουμε μαζί με το απολυτήριο που θα αποστείλουμε στο Γυμνάσιο με το τέλος των μαθημάτων. Το Γυμνάσιο εγγραφής δύναται κατά περίπτωση να ικανοποιήσει το αίτημα, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις σχηματισμού τμημάτων, σύμφωνα με τις προβλέψεις της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Εφόσον λοιπόν έχετε λόγο να διδαχθεί το παιδί σας στο Γυμνάσιο διαφορετική δεύτερη ξένη γλώσσα από αυτήν που διδάσκεται τώρα στην ΣΤ Δημοτικού, παρακαλούμε να επικοινωνήστε με τη Διεύθυνση του σχολείου έως την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019  για να υποβάλετε σχετικό αίτημα.