Ευχές του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, αγαπητές μαθήτριες & μαθητές,       

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, προσφέροντας σας πολύτιμη γνώση, εμπειρίες και όμορφες στιγμές. Πριν από λίγες μέρες αποχαιρετήσαμε τους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης στον χώρο δραστηριοτήτων “Πολυθεαση” και τους χαρίσαμε τα καθιερωμένα αναμνηστικά.

Τους ευχόμαστε, με πολλή αγάπη, καλή αρχή στο Γυμνάσιο και καλή σταδιοδρομία. Σε όλα τα παιδιά του σχολείου μας, ευχόμαστε υγεία σε σας και τις οικογένειές σας και καλή πρόοδο! Πάντα να αναζητάτε την γνώση και να προσπαθείτε να γίνετε καλύτεροι.      ” Φτάσε όπου δεν μπορείς!” Θα είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα. Καλό καλοκαίρι σε όλους, εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές!

Με εκτίμηση, το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 

8ο Δημοτικό Συμβούλιο Παίδων Δήμου Βέροιας

Συγχαρητήρια Επιστολή Διευθύντριας πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας

Αγαπητοί  Διευθυντές, Διευθύντριες,

Σας  απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή του Σχολείου σας στο Δημοτικό Συμβούλιο Παίδων.

Εσάς αγαπημένοι μου μαθητές και μαθήτριες σας συγχαίρω για την προετοιμασία, την υπευθυνότητα και  την ωριμότητα των τοποθετήσεών σας. Η ενεργή παρουσία σας, οι ουσιαστικές προτάσεις σας και η δημιουργική συνεργασία όλων σας, αποδεικνύουν ότι η νέα γενιά διαθέτει ικανότητες, αξίες και διάθεση να συμβάλλει ενεργά στη διαμόρφωση του μέλλοντος της τοπικής μας κοινωνίας.

Τέλος, σε σας τους εκπαιδευτικούς που στηρίξατε και ενθαρρύνατε αυτή τη δράση εύχομαι κάθε επιτυχία στο εκπαιδευτικό σας έργο και να συνεχίζετε να στηρίζετε δράσεις που εμπνέουν και ενδυναμώνουν τους μαθητές και τις μαθήτριές μας  ώστε να καλλιεργούν την πολιτική παιδεία και την υπευθυνότητα, ενισχύοντας παράλληλα τη συμμετοχική κουλτούρα από παιδική ηλικία.

Με εκτίμηση,

Ευθυμία Γώτη

Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο εργαστήριο ζαχαροπλαστικής mr Tony Donuts στο Λαζοχώρι.

Οι μαθητές του Γ1 και Γ2 του 8ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, Μίχου Ελένη, Κυπαρισσοπούλου Ειρήνη και Φίτσιο Δημήτρη επισκέφτηκαν την Παρασκευή 8/11/24 το εργαστήριο ζαχαροπλαστικής mr Tony Donuts στο Λαζοχώρι.
Με τη συνοδεία του υπεύθυνου προσωπικού παρακολούθησαν όλα τα στάδια προετοιμασίας, παρασκευής και συσκευασίας των προϊόντων τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το χώρο και ξετρελάθηκαν με αυτά που δοκίμασαν. Ευχαριστούμε τον κύριο Νούσια για την ξενάγηση και το κεράσματα!

Εορτασμός Πολυτεχνείου 17ης Νοεμβρίου – Λειτουργία Σχολείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, για τον έγκαιρο οικογενειακό προγραμματισμό σας ενημερώνουμε ότι:

Στα σχολεία όλων των βαθμίδων, η Παρασκευή 15 Νοεμβρίου θα είναι αφιερωμένη σε εκδηλώσεις μνήμης για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Την φετινή σχολική χρονιά η 17η Νοεμβρίου είναι Κυριακή, γεγονός που μεταθέτει το εορταστικό αφιέρωμα την αμέσως προηγούμενη σχολική ημέρα, δηλαδή την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου.

Η σχολική εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου της 17ης Νοεμβρίου  θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

την οποία  θα επιμεληθεί η  Ε΄  τάξη  και είναι ανοιχτή και θα μπορούν να την παρακολουθήσουν και οι γονείς.

Την ημέρα αυτή τα παιδιά θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά κατά το διάστημα 08:00-08:15 και θα αποχωρήσουν με τη λήξη της εκδήλωσης περίπου στις  09:40πμ.

Την  ημέρα αυτή το ολοήμερο δεν  θα λειτουργήσει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ της  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ σας προσκαλεί στην ΗΜΕΡΙΔΑ που διοργανώνει με θέμα:

ΥΙΟΘΕΣΙΑ –  ΑΝΑΔΟΧΗ –  ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024 και ΏΡΑ 08:30 – 15:00

στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΗΜΑΘΙΑΣ

Ακολουθεί το πρόγραμμα της Ημερίδας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Σχολική εκδήλωση 28ης Οκτωβρίου – Λειτουργία Σχολείου

Η σχολική εκδήλωση για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024 την οποία έχει επιμεληθεί η Δ΄ τάξη και είναι ανοιχτή και θα μπορούν να την παρακολουθήσουν και οι γονείς.

Την ημέρα αυτή τα παιδιά θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά κατά το διάστημα 8.00-8.15  και θα αποχωρήσουν  με τη λήξη της εορτής περίπου στις 9:30. Την ημέρα αυτή το ολοήμερο πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης  θα γίνει η επίδοση της σημαίας στη σημαιοφόρο και στο τμήμα των παραστατών, ενώπιον των υπόλοιπων μαθητών/μαθητριών. Επίσης, την ίδια ημέρα θα παραδοθούν στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α ́ Δημοτικού ελληνικές σημαίες 30Χ40εκ. φέρουσες ξύλινο κοντάρι, σύμφωνα με σχετική Υπουργική Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας κατόπιν αποδοχής δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και Κοινωφελούς Ιδρύματος.

Δημιουργία Μαθητικού Λογαριασμού στο ΠΣΔ

Αγαπητοί γονεις και κηδεμόνες

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του ΥΠΑΙΘΑ, οι μαθητές/τριεςτης Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Όσοι μέχρι σήμερα δεν έχουν αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ  έχουν την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει είτε από τον γονέα/κηδεμόνα είτε από το σχολείο (με την σύμφωνη γνώμη του γονέα/κηδεμόνα).

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

  1. Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
  1. Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf  
  1. Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Οι γονείς μπορούν να βρουν τον Αριθμό μητρώου μαθητή είτε στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους (αν δεν έχει γίνει αλλαγή σχολείου), είτε στην «Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο» (https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-paideias-kai-threskeumaton/paideias-kai-threskeumaton/attending-school ), είτε να τους τον γνωστοποιήσει το σχολείο. 
  2. Τονίζουμε την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e-mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  1. Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί email με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

Επικαιροποίηση Μνημονίου Αντιμετώπισης Έκτακτων Καταστάσεων

Επικαιροποίηση Μνημονίου Αντιμετώπισης Έκτακτων Καταστάσεων

Απόσπασμα από το Ενοποιημένο Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου, Πυρκαγιών, Ακραίων Καιρικών Φαινομένων, Τεχνολογικών Καταστροφών και ΧΒΡΠ περιστατικών στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας

Επισημάνσεις προς τους γονείς/ κηδεμόνες των μαθητών (Σεπτέμβριος 2024)

Το παρόν κείμενο αποτελεί προσάρτημα του Ενοποιημένου Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου, Πυρκαγιών, Ακραίων Καιρικών Φαινομένων, Τεχνολογικών Καταστροφών και ΧΒΡΠ περιστατικών του 8ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας, το οποίο περιλαμβάνει τις απαραίτητες επισημάνσεις και ενέργειες για την αποτελεσματικότερη προφύλαξη των μαθητών/τριων και του προσωπικού του σχολείου σε περίπτωση σεισμού, πυρκαγιάς ή κάθε άλλου έκτακτου γεγονότος.

Σας ενημερώνουμε η σχολική μονάδα έχει φροντίσει για τη μέγιστη ασφάλεια και προστασία του μαθητικού πληθυσμού κατά τη στιγμή του συμβάντος, την παροχή Α΄ Βοηθειών σε παιδιά που τυχόν τραυματιστούν, την ασφαλή εκκένωση του διδακτηρίου προς το χώρο καταφυγής στον αύλειο χώρο,  σύμφωνα με το σκαρίφημα και την προστασία των μαθητών μέχρι την παραλαβή τους από τους γονείς/κηδεμόνες ή τη μεταφορά τους με τη βοήθεια συνοδών, σε άλλους συλλογικότερους χώρους καταφυγής (για την περίπτωση που ο επιλεγόμενος χώρος καταφυγής κριθεί ακατάλληλος). Οι ενέργειες αυτές συμπεριλαμβάνονται στο καταρτισθέν Σχέδιο Αντιμετώπισης Κρίσεων  που έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά.

  • Έχει δομηθεί ακολουθώντας πιστά τις σχετικές οδηγίες του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ) καθώς και τις αντίστοιχες του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος.
  • Περιλαμβάνει με λεπτομέρειες όλες τις ενδεικνυόμενες ενέργειες για τη διαδικασία διαφυγής από το εσωτερικό του σχολικού κτιρίου μέχρι την έξοδο από αυτό καθώς και την προσέγγιση και παραμονή στον ασφαλή χώρο καταφυγής.
  • Η εκπαίδευση επί των προβλεπόμενων διαδικασιών και η επιτυχής υλοποίησή τους αποτελεί βασική προτεραιότητα του προσωπικού του σχολείου.
  • Η εξοικείωση του διδακτικού προσωπικού και του μαθητικού πληθυσμού του σχολείου με τις διαδικασίες και τις ενέργειες πρόληψης και αντιμετώπισης εξασφαλίζεται από τις προγραμματισμένες δραστηριότητες τόσο σε επίπεδο τάξης όσο και στο σύνολο του σχολείου με τη διεξαγωγή ασκήσεων ετοιμότητας (μία ανά διδακτικό τρίμηνο).

Ωστόσο, για την αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση οποιασδήποτε ενδεχόμενης κατάστασης είναι απαραίτητη η συντονισμένη δική σας δράση ως εξής:

  • Σε περίπτωση κατάστασης κρίσης (σεισμός/ πυρκαγιά) μην επιχειρήσετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με το σχολείο, διότι θα δυσχεράνετε την προσπάθεια επικοινωνίας του σχολείου με τις αρμόδιες υπηρεσίες για την αντιμετώπιση επειγουσών αναγκών (παροχή Α΄ Βοηθειών, πυρόσβεση κ.λπ.).
  • Προσεγγίστε στο σχολικό χώρο κατά το δυνατόν χωρίς αυτοκίνητο ή, αν αυτό δεν είναι εφικτό, σταθμεύστε όσο πιο μακριά από το σχολείο γίνεται και σε καμιά περίπτωση πλησίον της κεντρικής εισόδου και προσεγγίστε με τα πόδια, ώστε να εξασφαλίζεται η ακώλυτη διέλευση των οχημάτων (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά οχήματα).
  • Κατά την άφιξή σας στην κεντρική είσοδο του σχολείου, αναζητήστε τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς που θα σας ενημερώσουν για το χώρο καταφυγής και τη διαδικασία παραλαβής των παιδιών σας.
  • Εισερχόμενοι στο σχολικό χώρο, κατευθυνθείτε αμέσως στο σημείο του χώρου καταφυγής όπου είναι συγκεντρωμένη η τάξη των παιδιών σας, τα οποία θα παραλάβετε μόνο αφού ενημερώσετε τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό και αφού βεβαιωθείτε πως αυτός σημείωσε στη σχετική κατάσταση την αποχώρηση του παιδιού. Αν έχετε παιδιά σε περισσότερες της μίας τάξης, επαναλάβετε την ίδια διαδικασία.
  • Αν παραλαμβάνετε παιδί άλλης οικογένειας, ακολουθήστε την ίδια διαδικασία όπως παραπάνω, δίνοντας στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο) καθώς και τηλέφωνο επικοινωνίας (κινητό & σταθερό).
  • Αν η σωματική και ψυχολογική κατάσταση του παιδιού σας επιτρέπει την αποχώρηση, παρακαλούμε αποχωρήστε από το σχολικό χώρο, έτσι ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότερη επίβλεψη των μαθητών και η υλοποίηση των σχετικών ενεργειών μετριασμού των αποτελεσμάτων και των συνεπειών του συμβάντος.
  • Κατά την αποχώρησή σας από το σχολικό χώρο, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, θα σας δοθούν πληροφορίες ή διευκρινήσεις για τη λειτουργία του σχολείου τις επόμενες ημέρες. Από το ιστολόγιο του σχολείου (http://8dim-veroias.ima.sch.gr/) μπορείτε να ενημερωθείτε στη συνέχεια για τις συνθήκες λειτουργίας του σχολείου.
  • Κανένας μαθητής δεν θα εγκαταλείψει το σχολικό χώρο μόνος του, αν δεν έρθει κάποιος να τον παραλάβει. Σε περίπτωση προσωπικής αδυναμίας να παραλάβετε τα παιδιά σας, επικοινωνήστε με κάποιο άλλο μέλος της οικογένειάς σας ή με κάποιον άλλο γονέα στον οποίο θα αναθέσετε την παραλαβή του παιδιού. Τα παιδιά θα παραμείνουν ασφαλή στον χώρο καταφυγής ή σε άλλο καταλληλότερο χώρο, μέχρις ότου παραληφθούν από τους γονείς/κηδεμόνες ή άλλο ορισθέν πρόσωπο.

Η σχολική μονάδα θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την προστασία των μαθητών/τριων του. Για το λόγο αυτό σε περίπτωση κατάστασης κρίσης μην ενεργήσετε υπό το κράτος του πανικού. Φροντίστε οι ενέργειές σας να είναι ήρεμες και μεθοδικές. Το πλήρες κείμενο του Σχεδίου Αντιμετώπισης Κρίσεων υπάρχει αναρτημένο στο ιστολόγιο του σχολείου, (http://8dim-veroias.ima.sch.gr/?page_id=626) όπου μπορείτε να το διαβάσετε.

Απαλλαγή από ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα

Η νομοθεσία επιτρέπει την απαλλαγή μαθητών και μαθητριών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες δύνανται να λάβουν απαλλαγή από την ενεργό συμμετοχή τους στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, το μάθημα της Μουσικής, καθώς και το μάθημα των Θρησκευτικών, σύμφωνα με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες που προβλέπονται στην Υπουργική Απόφαση με αριθμ. πρωτ. 98268/Δ1/2021 (Β΄3675)ΥΑ.

Σχετική αίτηση υποβάλλεται στον Διευθυντή του σχολείου στην αρχή της σχολικής χρονιάς,  εντός πέντε ημερών από την έναρξη των μαθημάτων ή την εμφάνιση της πάθησης ή την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο σχολείο μετά από ασθένεια (για τα μαθήματα της φυσικής αγωγής και της μουσικής).

PDF Embedder requires a url attribute Υ.Α.-Απαλλαγή-από-μαθήματα

ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ «Action for Kids with Disabilities»

8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ  (ΤΜΗΜΑ Δ2) – ΕΙΔΙΚΟ

   ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

Την Τετάρτη, 22-05-2024, οι μαθητές/τριες του Δ2 τμήματος έλαβαν  μέρος σε ένα καινοτόμο  πρόγραμμα, εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, «Πρόγραμμα Άσκησης για Παιδιά με Αναπηρία» , ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμπεριληπτικής αθλητικής δράσης σε συνεργασία με τους μαθητές/-τριες που φοιτούν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βέροιας .

Στόχος της δράσης ήταν η συμπερίληψη παιδιών, η συμμετοχή  τους σε δημιουργικές, διασκεδαστικές και αθλητικές δραστηριότητες.

Τα παιδιά έλαβαν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Η συνεργασία τους ήταν άψογη και η χαρά τους απερίγραπτη γι΄ αυτή την ξεχωριστή δράση που έγινε στο προαύλιο του 8ου Δημοτικού Σχολείου.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΟΛΟΒΟ

Την Τετάρτη το απόγευμα, 29-05-2024, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας με θέμα:

Μέθοδος «Κολοβός» Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στη Γλώσσα

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου ενημερώθηκαν για τη μέθοδο από τον ίδιο τον συγγραφέα η οποία στοχεύει στην υποβοήθηση της ανάπτυξης της αναγνωστικής δεξιότητας κάθε παιδιού προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και ιδιαίτερα εκείνων που βρίσκονται σε επικινδυνότητα εμφάνισης μαθησιακών και άλλων σχολικών δυσκολιών και από την άλλη, αποτελεί διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση και αποκατάσταση των αναγνωστικών δυσκολιών.

Στη συνέχεια της παρουσίασης έγινε συζήτηση όπου οι εκπαιδευτικοί διατύπωσαν ερωτήματα και έλυσαν απορίες για τον τρόπο εφαρμογής της μεθόδου.

Ευχαριστούμε θερμά  τον κ. Γεώργιο Κολοβό γι΄ αυτή την επιμορφωτική συνάντηση.